Roa sig när man är sjuk!

Det här har tagit hela dagen. Men man måste ju lyckas göra något även om man är sjuk.



Födelseår? 1984
Hur Lång är du? 176 cm
Spelar du något instrument? En gång i tiden spelade jag fiol, men jag var sämst i min grupp (jag lovar - jag var urdålig)
Dina första tankar när du vaknar? Att jag ska ge Tom mat.
Vart befinner du dig just nu?  I soffan med datorn i knät
Biter du på naglarna? Ja (jag vill sluta, men det typ kliar i naglarna om jag inte biter - jag vet - helt sjukt!)
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Jag har mina fultrosor idag - är ju sjuk. De är vita med massa blå blommor på.
Har du några husdjur? Ja... min älskade lilla katt Tom <3



Är du singel? Nej. Förlovad och Sambo.
Vem är snyggast? Av alla i världen? Det kan man ju inte säga... men jag tycker Beyonce är fruktansvärt vacker! 
Vem vet mest om dig? Johannes
Vad vill du ha just nu? Jag vill ha bort svullnaden i halsen.
Ditt mål i livet? Jag vet inte. Jag kör på delmål och har inte kommit på mitt stora mål än.
Rädd för? Påfåglar
McDonalds eller Burgerking? MCD
Sjunger du? JA!
Vad har du för skostorlek? 40, ibland 41
Vill du gifta dig? Jo, med Johannes <3. Vi har till och med pratat om ett datum.........(cliffhanger)



Kommer du överens med dina föräldrar? Ja <3
Din hårfärg? Brunt med blonda slingor
Skor du hade på dig idag? Johannes tofflor, när jag gick ner till förrådet en sväng. Har inte orkat mer.  
Vad sover du i? Trosor.
Kläder du har på dig? Myströja från Juicy Couture, mysbyxor från Champion och linne från JC.
Favoritårstid? Alla, men jag hatar vintern när det slaskar och sommaren när det är kvavt.
Favoritmat och dryck? Älskar rökt fisk. Typ rökt makrill eller rökt lax...
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, dä ä Malin (det låter jättetöntigt och det är därför försäljare frågat om de får tala med mina föräldrar).
Hur svarar du i mobilen? Samma som ovan om det är någon jag känner. Annars svarar jag lite vuxnare.



Sov du ensam inatt? Johannes sov faktiskt hos mig fastän jag kanske smittar.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov. Vaknade 10.
Vad var det senaste någon sa till dig? Johannes sa något, kommer inte ihåg vad.
Druckit idag? Te
Vad är det för väder hos dig nu? Regn
Godaste glassmaken? Jag gillar vanilj med äkta vaniljstång (orginellt).
Drömmer du mardrömmar? Sällan. Men ibland. Jag minns min värsta mardröm. Jag skulle råna ett shoppingcenter tillsammans med någon och vi hade k-pistar och mördade allt som kom in i Gallerian (jag vet inte varför - men drömmar är ju sällan logiska). Då såg jag skräcken i ett av ansiktena som precis fick en av mina kulor i sig. Det var pappa. Jag grät floder efter den drömmen. Drömde den när jag bodde hemma i Arboga.
Favoritklädsel? Jeans och slapp topp.
Favoritgodis? Jag gillar kombon mörk choklad och mint.



Hur många kuddar sover du med?Två (om jag inte slänger en på golvet eller snor en extra av Johannes)
Längtar du mest efter just nu? Att bli frisk. 
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Jag känner ingen doft. Men jag tror jag luktar sjuk tyvärr.
Saknar du någon just nu? Ja, jag saknar alltid min familj: Mamma, Pappa och Elin.
Snus eller cigaretter? Inget av dem. Kaffe och nagelbit är mina laster!
Vill du ha barn? Senare i framtiden kanske.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej. Jag funderar dock på vad jag ska ställa till med på min 25-års dag.
Är du blyg? Jag kan känna mig obekväm med vissa människor helt utan anledning... men jag låtsas som ingenting och pratar på. Jag tror inte att de märker något.
Tycker du att du har fin dialekt? Jag apar efter dialekter. I Arboga säger mina kompisar att jag pratar småländska och i småland tror de att jag kommer från Norrland.
Tycker du om fester? Ibland. I lördags ville jag till exempel bara gå hem (och det gjorde jag), men jag tror det var pga att jag höll på att bli sjuk.



Tycker folk du är snygg? Johannes gör det. Men av andra får jag oftast höra att jag är vacker - inte snygg eller söt. Själv tycker jag att jag är snygg ibland. Just nu med risigt hår, tunga ögon och blossande kinder - not so much.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Inga.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? Ungar dricker ju oavsett åldersgräns eftersom folk köper ut. Men jag tycker 20 är bra. Möjligtvis 18.  
En bra film? Första jag kom att tänka på: Donnie Brasco
Vem får en kram? Ingen får mina kramar när jag är sjuk.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin
Hund, råtta eller katt? Katt
Tycker du om din pappa? Jag älskar min pappa.  


Kommentarer
Postat av: Kicki M

Kul lista! Krya på dig och det är heeelt lugnt med vinsten. Den kommer när den kommer :-)

Get well!

2009-08-12 @ 05:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback