For Freeeeeeeeeee!!!??

Bli medlem på Gratisbio nu!








Du
kan däremot förlora chansen till gratis biobiljetter och presentkort om du inte är med. 




Jag har varit med där ett tag, inte värvat en enda - men ändå fått hem biobiljetter. 3 beställningar har jag hunnit göra. Nu vill jag värva mina vänner så att de också kan få gratis biobiljetter.

Mina poäng har jag fått såhär:

  Genom att handla på favoritsajten Nelly!!!!!!!!!!!

  Genom att besöka hemsidor får man poäng - efter ett tag kan man besöka dem igen... och igen... och igen...!

  När jag handlade på Haléns fick jag massa poäng på saker jag skulle handla ändå.
Gratisbio sammarbetar med många butiker på webben, så det lönar sig att se efter om de har något samarbete med en butik när man ändå ska handla.

  På
Gratisbio finns mängder av bra erbjudanden för tidningsprenumerationer. Jag älskar att få en tidning i brevlådan så för mig är dessa erbjudanden jättebra!

  Man kan även få poäng om man tipsar sina läsare om
Gratisbio på sin blogg - precis som jag gör nu!

  Nu är det ännu enklare att få poäng på Gratisbio, eftersom man får poäng när man loggar in, när man skrivet ett gästboksinlägg och när man bli vän med någon.




Du blir medlem här och får 25 välkomstpoäng av mig om du låter mitt användarnamn stå kvar (utan värvare får man 50 välkomstpoäng och med värvare får man 75)







Alla gillar tävlingar, am I right?
Själv älskar jag tävlingar - det finns inte mycket som är härligare än att vinna något man villa ha.
Om du värvar många kompisar, bloggar om gratisbio eller samlar mycket poäng har du chans att vinna tävlingar och dessutom får du ju poäng att växla in också.




Denna tävling pågår på gratisbio.se just nu.





Gratisbio är en bra gratissajt. Jag vet att många andra bloggare har skrivit det tidigare, men det är ju sant!














Här är jag när jag fick min första biobiljett från gratisbio

Ett bevis på att Gratisbio verkligen fungerar. Du har inget att förlora på att vara med!

Lycka till med poängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback