Om Majblomma

Du heter: Malin Agneta Junghard
Smeknamn: Kärt barn har många namn... men jag har inga smeknamn alls typ.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Footprints in the Sand med Leona Lewis
Beroende av: K A F F E
Vad tror folk om dig? Många av mina vänner brukar säga att det inte finns någon mer genomsnäll person är jag.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack för din röst på Julia Forssell. Överskottet går oavkortat till World Childhood Foundation!"
Var bor du? Växjö
Trivs du där? Ja, ibland längtar jag efter en större stad.

Äger du några Converse? Ja, ett par ljusblå.
Sprit, cider, vin eller öl? Rödvin
Brukar du bli för full? Det har väl hänt... men jag måste erkänna att jag blivit mer "måttligt full" på sistone.
Vad har du för mobiloperatör? Tre - men jag kommer nog byta snart.
Är du allergisk mot något? Vet inte. Jag ska kolla upp mina utslag på händerna och så.. men jag tror det bara är eksem. Hur svarar du i mobilen? "Hej dä ä Malin".
Vem ringde du senast? Jennie
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att vi skulle mötas vid "vårt träd".
Antal timmar sömn i natt: 8-9 timmar
Sov du ensam? Nej, bredvid Johannes. 

Brukar du komma i tid? Oftast :)
När mår du bra? När solen skiner och när jag vinner någonting jag verkligen vill ha.
När blev du fotad senast? Jennie fotade mig vid Växjösjön idag.
Hur känner du dig nu? Trött
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vad tycker du om fötter? Jag gillar inte fötter så mycket. Speciellt inte mina.
Vad saknar du? Vänner man inte ser så ofta.
Hade du en bra kväll igår? Jadå. Det hade jag. Vi tittade på Prison Break och åt Kycklingsallad.
Favoritdryck på morgonen? Kaffe och Juice
Rakar du benen? Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Typ 23.
Är du blyg? Ibland. 
Sysslar du med någon idrott? Nej, när jag var yngre spelade jag handboll. Jag var lätt sämst i mitt lag. Och så dansade jag. Det var jag duktigare på.
Vill du hellre ha mail än brev? Nej, brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja...
Har du spytt offentligt? Ja.
Är du nöjd med ditt liv? Ja.
Är du bortskämd? Nja. Jag får mycket fina presenter av mina föräldrar när jag fyller år och vid jul... de hjälper mig också med pengar till körkortet. Men jag vill inte kalla det bortskämd för jag uppskattar verkligen allt de gör för mig och jag berättar det för dem.

Vad gör du i morgon? Cellprov, tvättar, pluggar, kanske går med Jennie runt sjön.
Vad är det värsta du vet? Orättvisor av alla slag. Djurförsök. Konflikträdda människor som inte vågar stå upp för sina åsikter.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag försöker att inte slösa. Men visst... lite slösar jag nog.
Vad längtar du till? Till dess att jag får veta vad som kommer att hända med mitt liv.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det tycker jag.
Vad är det finaste du fått? Johannes hjärta (ååååhhh.... romantic)
En speciell dag du minns? dagen då vi köpte Tom.
Hur gammal är du? 24
Du samlar på? Ingenting.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Johannes
Gillar du golf? Minigolf.
Vilken tid gick du upp idag? 10
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Ja.
Är det okej att gråta? Ja.
När grät du senast? Igår. Jag har följt Sabinas blogg om hennes cancer ett tag och igår dog hon. Då grät jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka på en resa.

Bär du glasögon eller linser? Linser oftast. Glasögon ibland. Jag ser typ ingenting utan mina linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 10.
Har du piercing? Nej.
Vill du gifta dig? Vet inte...
Vill du ha barn? Inte nu.. kanske i framtiden.
Solar du ofta? Ibland på sommaren. Men solarium någon gång då och då (var typ ett år sedan sist dock). Men det hjälper mina eksem lite.
Är du bra på att laga mat? Ja!
Är du flygrädd? Nej.

Vad dricker du helst när du är törstig? Kolsyrat vatten med en citronskiva i.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Phish food tror jag den heter.
Tror du på ett liv efter döden? Nej. Jag trodde det förut, men efter att jag opererats första gången så ändrade jag mig. Jag tror att man helt enkelt inte finns längre. Jag hoppas dock att man kan återfödas.
Tycker du om sushi? Ja!
Vad äter du helst när du ser på film? Middag.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.

Har du tandläkarskräck? Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag är inte morgonmänniska i alla fall.
Vilken ögonfärg har du? Turkosa typ..
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Nej, det tror jag inte.
Biter du på naglarna? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback