Körlektion och shopping...

Shopping idag!!! YEEEEY!

Vann 500:- i superpresentkort tack vare mitt blogginlägg om freestreet. Men 250:- ska jag ge till syrran. Beställde därför två presentkort istället för ett. Det var faktiskt hennes idé som jag snodde för att vinna... anyway... en win-win situation helt enkelt.

Sedan ska jag byta ett par jeans som jag vann på en blogg... på Kappahl... bytte de jag vann igår precis innan de stängde så jag hann inte prova förrän jag kom hem. De passade inte alls - suck... 
Men något par måste ju passa! Så lite nytt i garderoben blir det alltså!! Känns som väldigt längesen.

Mern först har jag körlektion. Hoppas att det går bra.... ja... vafan jag har ju bara krockat en gång hitills.... ;)

Ja... fast det var ju inte alls mitt fel... jag stod helt stilla och blev påkörd. Egentligen skulle jag ha haft körprov idag... men jag var tvungen att boka om... man måste ju göra riskettan först numera. Ska boka in mig på den idag.

Mycket plugg blir det nu också... mycket plugg = mindre bloggande, mindre tävlande. Tråkigt. Är också lite otålig nu... det är två tävlingar (
speciellt en av dem) jag gärna vill veta vinnaren av... och det NU!!! Tyvärr har ju inte arrangörerna lika bråttom.

Det är nästan så att det kliar i kroppen... som om jag är knarkare och behöver mitt fix. Vinner jag den där tävlingen så blir det kanske överdos och jag svimmar...


Bild från en promenad - Änghultasjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback