Från Festhörna till Chillhörna

Imorgon kommer mamma och pappa hit för vi ska åka till Gemla för att köpa en dagbädd (Blocket).

Vår balkong har varit en asbra Festhörna sedan vi flyttade in här... men.... vi har ju inte så mycket fester längre och i sommar vill vi verkligen att balkongen ska vara en mysig plats där man kan ta det lugnt... och läsa en bok.... och så...

Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt riktigt bra. Som en soffa ute på balkongen liksom.

Jag vet inte om ni kommer förstå hur jag menar... men om nu gör det... vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Kicki M

Ta gärna en bild sedan när det är klart. Jag skulle gärna vilja piffa till våran balkon lite, just nu ser den ut som ett förråd. Men det får vänta ett tag för vi har fortfarande cirka 70 cm snö här uppe.Men det är alltid skoj med inspiration. Nu ska jag hämta kaffe och kaka och söndagsslappa framför datorn :-)

2009-04-05 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback