Det vackraste brudparet!!

Med tillåtelse från min underbara bästa Ivana lägger jag ut lite bilder från Venedig där Anto och Ivana blev man och hustru :). 

Har nog aldrig sett ett vackrare brudpar... måste säga att Ivana bar den perfekta brudklänningen också... så vacker :) Ivana är verkligen en klassisk skönhet måste jag säga...

Det var i gymnasiet som hon "blommade ut" och alla upptäckte hennes skönhet. Fast jag såg såklart hur fin hon var redan när vi blev vänner.

Vi behövde varandra jag och Ivana. Jag hade många vänner i min klass när jag gick i höstadiet, men ingen bästa vän. Vi blev bästa vänner i åttan och vi hade så roligt tillsammans. Hennes familj var också underbar och jag måste säga att vi blev en trio med hennes lillasyster Darija. Egentligen lärde jag känna Darija innan, men då tyckte hon att jag bara var en översminkad fjortis (hrmm... vilket jag var något år...) :).

I gymnasiet blev Hanna en del av vårt lilla gäng. Underbara Hanna med det tjockaste silkeslena hår jag någonsin sett i mitt liv. Vi hade sååå roligt under gymnasiet och jag kommer alltid att sakna den tiden i mitt liv.

Efter gymnasiet flyttade Ivana, Hanna och Darija till Uppsala och jag till Växjö. Vi ses inte speciellt ofta, bara någon gång per år... men när vi ses är allt som förut :)

Vi kommer vara bästa vänner för evigt!

Grattis!!!


Vackert


Prinsessa!


Sagolik


Lyckliga

Ja te volim

This simple love song (tillägnad Ivana och Anto)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad vacker hon är!

2009-04-23 @ 12:49:34
Postat av: Anonym

Gud älskling, nu sitter jag här & gråter halv tolv på natten haha... Jag älskar dig min bästa vän, då nu & för alltid. Vi behöver inte pratas i tel. varje dag eller ses, riktig kärlek övervinner all distans, alla missade samtal... då vi ses är allt där precis som vi lämnade det....

2009-04-23 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback