Utmaning till alla som läser detta och har blogg!

Tyra hade en utmaning på hennes blogg som hon ville att alla hennes bloggläsare skulle anta

Sminkar du dig varje dag?
Nej, men de flesta dagar, men oftast blir det bara lite smink.

Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags? Ca 5 minuter totalt

Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad? Jag är snål - jag vinner mitt smink :) Nä, inte jämt men jag har vunnit många sminkpaket.

Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink? Föredrar lyx men jag köper budget - jag är ju snål! :)

Vad använder du för smink till vardags? Foundation, concealer, ibland lite puder, rouge, eyeliner, mascara och lypsyl.

Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara? Rouget - jag är så blek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback