Arkiv X

Nu är det bara en liten boll i halsen och febern är borta!! Yeey! Hoppas att det bara inte är tillfälligt, för jag hatar att vara sjuk.

Det värsta jag vet är feber!

Nu ska jag och Johannes se på Arkiv X filmen - en av mina favoritkomiker är med i den, Billy Connolly. Men om ni ser på honom någon gång så är det bra att ha textat, för han pratar med riktig skotsk dialekt och ja... man fan fattar inte ett smack!

http://images.broadwayworld.com/columnpic/BillyConnolly.jpg
Billy Connolly

Jag ska snaska på några halvfrusna Hallon (tack Elise för det tipset) och dricka te till. Sen ska jag ta en liten, liten bit mörk choklad också. 

http://starletsgym.files.wordpress.com/2008/01/hallon1.thumbnail.jpg   http://www.mamut.net/italienskchoklad/amedei_present_stor.jpg

Hallon och en sån liiiiten, liiiiten chokladbit ska jag äta...


Idag har jag ätit rökt makrillfile med ugnsbakade rotfrukter. Det är mycket kalorier i rökt makrill märkte jag nu. 1 port (100 gram) varmrökt makrillfilé innehåller 327 kcal. Men, det var ju bara bra - för med havregrynsgröt både till frukost och lunch hade jag många kalorier kvar att äta!




Kommentarer
Postat av: Elise

Havregrynsgröt till lunch är underskattat! ;)



Jag lagade potatisklyftor + morötter med marinerad kyckling grädd-sås till middag idag :) Tack Malin för det tipset ;)



Nu ska jag också äta mörk choklad, 85 % och en kopp té till Desperate Housewives. Yay! ^^

(Jag fick höra idag -igen- av en vän att jag pratar väldigt mkt om mat... hmm kan det ligga något i det mån tro? ;) )



2008-11-04 @ 20:48:37
Postat av: Malin

Men jag pratar ju också massa mat hela tiden. Det är dock ingen som påpekat att jag pratar mycket om mat - än....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback