Snyft, snyft, snyft!

Kvällen igår var bra. Det var trevligt att träffa Christians tjej Jennie, hon var trevlig :). Mobilbloggade som sjutton under kvällen, men de inläggen kommer väl om 2 dagar eller någonting.

Nu till min stora sorg!


När vi var på dansgolvet så fotade jag en massa, för det var verkligen massa människor som var snyggt utklädda igår. Då puttar någon till mig i ryggen och kameran åker i backen.

Nu är den död.

Min älskade röda Ricoh Caplio R5 är borta... eftersom garantin är slut så antar jag att det kommer kosta mer att laga den än att köpa en ny... turligt nog fyller jag år snart - 10 november, så nu har jag en grej på önskelistan.

 
http://www.paxtons.com.au/product_range/current/Digital/Ricoh/Ricoh%201.jpg
R.I.P
2007-03-30 - 2008-11-01


Så idag blir det tyvärr inga bilder från festen idag :( Men vi hade väldigt kul för övrigt, dessutom vann Johannes pris för bästa kostym - han var absolut värd att vinna för han var verkligen klockren :) Vad han vann? En stor flaska Absolut Vodka.



Kommentarer
Postat av: Kicki M

Du har ingen hemförsäkring då? Kan vara värt att punga ut med självrisken och få en ny kamera...

2008-11-02 @ 11:45:05
Postat av: Malin J

Jo jag har hemförsäkring... hur gör jag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback