Pjuh!

Loggade in på min student-sida. Poäng! Jag har fått nya poäng! Jag klarade tentan - den som var för 3 veckor sedan!!

Visserligen var det nog precis på gränsen eftersom det stod G/E bredvid - vilket är det sämsta betyget man kan få när man blir godkänd. Men det skiter jag i! Jag klarade den. Nu slänger jag boken investeringsbedömningen åt helvete till VXU-bibliotekets återlämning och AX-boken som jag hatar river jag sönder måste jag använda i den här kursen med.

För övrigt klarade jag tentan som var i fredags också - men den var inte lika viktig som den här!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis! :-)

Nu är det tävling igen hos mig på charlotte.nu. Välj om du vill vinna vänskap eller tv-serie. Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback