Paus.

Jag vet att det har blivit mycket av den här varan på sistone, men jag behöver ta bloggpaus igen. Jag har tenta igen nästa tisdag (dvs. 2/12) och behöver verkligen jobba fram till dess. 4 sidor ska skrivas, en stor labb ska genomföras och så ska jag läsa böcker och artiklar - vi får inte heller glömma alla övningsuppgifteer som jag måste göra.

Men håll ut till dess - efter det har jag ingen tenta förrän i januari så då blir det blogga igen för fulla muggar!

Under tiden:
Här är en video som jag inte lagt upp här än (tror jag...) - fastän jag spelade in den i våras när min webbkamera fortfarande fungerade. Hey Jude. Vad tycker du? Låter det bra?




Update: här är en video till:



Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter skitilla! Nä, det är ju bara jag som skriver ;) Men kommentera då (snälla...) Jag vill ju veta vad ni tycker även om ni skulle tycka att det låter som en gammal man som sitter på toan och är lös i magen!!! ;)

Postat av: Emelie

Väldigt intressant och lärande att spela in sig själv. Kanske jag också skulle börja med. Fast jag tycker alltid att det är jobbigt att lyssna på en inspelning av sig själv!

Du är modig som vågar lägga ut dig på bloggen!

2008-12-04 @ 10:33:47
URL: http://annaemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback