MEH???? WTF!

Om man nu går in på Google Translate och översätter texten jag skrev i inlägget nedan så blir det ju helt galet!!!:

Köpenhamn

I morgon reser jag till Danmark. För de små kapitalet i Köpenhamn
(Till huvudstaden Köpenhamn - din idiot google-translate-översittare!). Det känns underbart! Bara för att komma bort ett tag och glömma allt plugg och stress enheter. Jag kommer förmodligen inte att gå och handla så mycket, eftersom jag är dålig nu (Vaddå dålig???). Därför är jag letar efter jul att jag fortfarande måste köpa (Jag är tydligen på jakt efter att köpa julen)

Jag hoppas att det fungerar att skriva inlägg från mobilen trots att jag i Danmark, annars är det inte mycket att uppdatera
(Nää... för jag kommer väl inte vilja det om jag inte kan... eller???)

http://www.danmarkguiden.se/images/nyhavn_night.jpg

Vill du att jag ska börja blogga på engelska? (Engelska???????????)

Kommentarer
Postat av: storasyss

HAHAHA!!

2008-11-17 @ 21:44:47
Postat av: Malin

Det var ju den som översatte åt mig så man tycker ju att den borde kunna översätta tillbaka... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback