Jag var tydligen väldigt bra på att gissa...

... i den där president-tävlingen. Jag skrev ju att jag gissat på att Barack Obama skulle vinna med 51,78% - och han vann med 51,48%. Sen skulle man skriva en motivering också - om varför man tyckte att CNN var bäst på att ge oss info om presidentvalet, men jag vet inte om den gjorde någon egentlig skillnad.

Jag vann i alla fall 1:a pris i den tävlingen :) Så jag fick en digital fotoram med bud idag - yeey!

Idag vann jag ett presentkort på 500 kr på
www.lovelymama.se också, kul! Just nu tävlar jag om massa barn- och gravidgrejer eftersom Sofia har en bebis i magen. Hon ska få välja själv vad hon vill ha :)

Finns det något bättre än att vinna saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback