Imorse mådde jag så dåligt...

... att jag inte ens kunde röra mig i sängen. Feber, förkylning, illamåeende, mina stumpar som finns kvar efter halsmandlarna har svullnat (jag har opererat bort mina) - allt känns som skit på samma gång. Imorgon ska Jennie och jag shoppa på dagen - i Kalmar. Just nu känns tanken på detta förjävlig, eftersom jag blir trött av att stå - gå - sitta - ligga. Men mest av att stå och gå.

Jennie
- jag hoppas det är ok om vi bara shoppar lite och spenderar massa tid på något mysigt café där vi kan prata struntsaker och jag kan dricka 25 liter te.

Alternativt mår jag bra imorgon, men det scenariot känns inte så troligt idag.

Sen ska vi kanske gå ut på kvällen - jag får försöka övertala de andra till att gå på någon mysig restaurang och äta en bit istället.... pleeeeeeeeeeeeeeeeease!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback