14 år och tråkig?

När jag var yngre skrev jag dagbok. Mina innersta känslor på ett litet blad i en liten bok. Känslor och tanksar som jag inte trodde att någon skulle få se. Men nu, flera år senare, får ni se dem exklusivt på min blogg! ;) Men om jag ska vara ärlig var jag ganska dålig på att skriva intressanta saker i min dagbok. Eftersom jag är slarvig var det första som hände att jag tappade bort nyckeln till dagboken och då ville jag inte skriva så personliga saker om någon skulle läsa ur min dagbok. Det här skrev jag när jag var 14 år!

15/2 - 1999

"Offspring är bäst med Walla walla, Ivana är världens bästa kompis, rasism är dåligt för utvecklingen, jag gillar min nya dagbok och Elin är en trevlig storasyster."

16/2 - 1999

"Min gylf var lite öppen idag så då frågade Eddy om han fick knäppa den. Om han trodde han fick det har han nåt fel."

18/2 - 1999


"Idag bad jag Eddy att vässa min penna, det gjorde han sen sa killarna "åh, Eddy lite röd i ansiktet." Vi hade en katolsk präst i skolan idag. Han pratade om den katolska kyrkan. Han rodnade hela tiden och vickade på ögonbrynen. Han får inte ha sex. Han får inte gifta sig. Jag tänker aldrig bli katolsk präst."

20/2 - 1999


"Jag funderar på att skriva en bok om alla mina kärlskshistorier. Den blir nog lång."

26/2 -1999

"Jag och Ida fick dela på ett jättetuggummi som var stort som en golfboll, typ"


29/5 -1999

"Jag gillar en kille som heter Patrik. Han går i sjuan på Sture. Han är bara så söt! Vi var på grönan igår och då åkte vi lite karusell med honom. Han kollade på mig igår nästan hela tiden. Det kan vara av två anledningar:
1. Han gillar mig.
2. Han kollade på mig för att jag kollade på honom hela tiden."


Sen skrev jag massa mer, men eftersom det här var det mest intressanta jag hittade i min dagbok kan ni ju bara tänka er hur ointressant resten är!! Mestadels är det låttexter skrivna av en 14-åring med dålig engelska, typ:
I want to fly...
High...
Bye...


Sen var dividerade jag med mig själv om att jag ville att alla killar skulle gilla mig - men om någon verkligen blev kär i mig på riktigt fick jag panik.

Jag vet inte om jag var tråkig när jag var 14 år - för som sagt - de allra bästa minnena höll jag för mig själv i minnet eftersom jag inte kunde låsa min dagbok.

http://www.giftstore.se/products/1305.jpg

Kommentarer
Postat av: storasyss

"och Elin är en trevlig storasyster"..



Trevlig, bah! Jag vill vara världens coolaste supersyster jue!! ;)

2008-11-17 @ 21:21:48
Postat av: Malin

Första sidan i min dagbok!!! Känn dig hedrad, jag nämner ju inte ens mamma och pappa.........

Postat av: Ivana

jag e med hehe.. loove u malin...

2008-11-18 @ 14:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback