Det är över nu!

Nu är min bloggpaus över! Tentan vet jag inte hur den gick, men det är inte så farligt om man inte klarar den här eftersom det bara är en liten förberedande tenta för att kolla av hur mycket man kan. Missar jag denna blir det inte så farligt eftersom jag vid nästa tillfälle kommer jag vara expert på ämnet!

Förra tentan som vi hade för 2 veckor sedan har vi inte fått tillbaka än. Det är trist, man vill ju veta resultatet snabbt!

Jag har även köpt en ny digitalkamera. Det blev ingen ny på hemförsäkningen - jag hade ju druckit.

 Men jag köpte en ny på Bellme.se (Blondinbellas outlet shop) för 1399:-, en Fuji Finepix F50 FD





Den tar verkligen fina bilder och är lätt att använda så jag är nöjd!






Här är några testbilder som jag tagit på lilla, söta Tom med min nya kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback