10 november

...för 13 år sedan, dvs 1995 meddelade Mona Sahlin att hon skulle avgå på grund av Tobleroneaffären.

...och exakt idag var det 0 dagar och ca 2 timmar sedan min dator crashade när jag skulle lägga upp en bild på en Toblerone. Nu skiter jag i den jävla tobleronebilden! Ja... så nu sitter jag på Johannes dator. Kul födelsedag va? Datorn pajar, jag är förkyld och stessar med en tenta till på fredag.... SUCK! 

... just det... idag är det 24 år sedan jag kom till världen. Den 10 november 1984 fanns jag redan vid det här laget, jag föddes 01:23 på natten.

Men lite bra saker har också hänt, jag har städat färdigt båda mina rum (hemma är jag ansvarig för toan och köket), jag mår trots allt bättre än igår. Jag har fått en skjorta och ljudboken "Änglar och demoner" av Johannes. Farmor har ringt och det var mysigt att prata med henne! Elin har som sagt skickat ett virtuellt vykort och jag har fått riktiga vykort. Sen ska jag tårta och besök ikväll :) 

Men att datorn är paj är SURT! Tur att jag har försäkring på den.... 

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis då! Trist att datorn pajade men får hoppas att resten av födelsedan blir bra iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback