Vid universitetet

Varför sätter jag mig det första jag gör vid en dator och struntar i att läsa litteraturen som jag kom hit för? Nä, nu ska jag vara duktig och läsa... men hur kul låter det med en bok som heter "Didaktik", har två fula pilar på framsidan och rubriker som "Kognitiva strukturer och begreppslig förändring". Inget man längtar efter att ta tag i direkt...

Nu när jag sitter och pluggar kan ni väl
tävla lite? Dessutom, man behöver inte välja om man vill motivera eller svara på 50/50 frågan. Man kan ju göra båda :) Har man bästa motivering och tur i utlottningen kanske man vinner båda skuggorna!

Från Växjö universitet

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, hoppas att du får en bra fredagkväll :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback