Packar

Just nu packar jag... åker iväg till sommarstugan i eftermiddag och det ska bli jätteskönt!!! Bara bli omhändertagen och vandra omkring in the middle of nowhere! Jag har inte varit ute i Stamåla så många gånger då det har varit snö förr. Det ska verkligen bli kul! Jag ska ta en hel del bilder också så att ni får se hur sjukt vacker naturen är där. Den är ostörd och äkta. Här är några bilder från Stamåla tagna i somras. Copyright: Majblomma.

     

     

   


Vackert va?

Jag kommer hem igen på fredag/lördag.

Nästa helg ska jag också åka iväg, till Orust. Jag, Johannes och Christian möter upp Jessika där. Min Jessika. Det var så längesen jag träffade henne och jag saknar henne verkligen! Hon är en sån person som är ungefär som en sol. Man blir varm och glad av henne. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback