Glad att du gick sönder

Jag är så glad att vår dammsugare började brinna för någon vecka sen. Vi har nu skaffat oss en superbra dammsugare. Den kostade 475 :- på ÖB.

Vår förra dammsugare sög extremt dåligt. Den vägrade vinkla sig åt rätt håll. Den tappade "skaftet" hela tiden. Nu när jag dammsuger känner jag mig som om jag är med i en TV-shop reklam, "I don't have to stretch my back like I've been doing for so many years and it just does the job for you, it's so easy..."

Här är min nya älskling:

image496

Kommentarer
Postat av: Ivana

Hehe tycker du borde ha köpt en rosa, som e sladdlös. Den ska jag ha, så fort jag köper lägenhet...
Pöss

2008-03-11 @ 19:47:46
Postat av: sweetmama

Ååååå jag behöver ny dammsugare. är den bra den du har köpt ? Fortfarande nöjd med den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback