Trött...

Jag är jättetrött idag. Men jag har ioförsig jobbat idag (vilket jag inte gör så väldigt ofta, haha)

Jag vill bara titta på en film och mysa.

Min
tävling slutar ikväll kl 00.00. Imorgon när jag vaknar ska dra vinnare. Sedan ska jag starta en ny tävling. Det kommer vara ett quiz om mig :) 15 kryssfrågor och en utslagsfråga. Vinner gör den som får flest rätt. Om fler får lika många rätt vinner den som svarat mest rätt på utslagsfrågan. Några utav svaren kan ni nog hitta på bloggen - jag är osäker om jag skrivit vissa saker på bloggen, men man vet aldrig. Jag menar det är ju inte helt omöjligt att jag har skrivit vissa saker här. Jag började ju blogga för snart två år sedan så vem vet vad jag skrivit, haha!


Kommentarer
Postat av: Natta

pappa tackar :D

Postat av: Natta

ja man blir riktigt trött. hur gick det för dig på din tenta? vad hade du i?

2008-01-20 @ 22:48:34
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

usch jag gillar inte ha tentan en efter en.. det får mig endast att må dåligt och inte gör man båda tentorna perfekt direkt :/
Vad bra att båda gick bra iaf :D
Nej så tråkigt.. fast duhar kommit längre än mig. Jag har inte ens börjat övningsköra haha. Måste ske någon gång men jag vet inte riktigt när.
Flörta lite nästa gång så kanske han blir mildare ;)

Det är ett perfekt pris men nu är ju inte Indiskas ordinariepris lika mycket som tex Mulberry och Gucci.. de är ju några tusenlappar dyrare och jag vet att de aldrig skulle göra mer än 50% rea på sina saker för folk köper ändå. När jag var inne i Gucci butiken i Stockholm nu under rean så var det även rika som har råd med ordinariepris som köpte på rean.. de boxades med alla andra och drog i allt. Tycker det är lite komisk så oavsett hur mkt pengar man har så handlar man ändå på rea.
Ja, jag själv älskar just den väskan på bilden. Alltid varit min favorit sen den kom ut och den kom ut efter både Roxanne och Bayswater lanserades. Båda finns på rea men det är inga modeller jag skulle vilja ha.
Mer om vad jag tycker kommer upp snart på bloggen. hoppas du läser.

kramar

2008-01-21 @ 10:11:29
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback