Tävling hos Ysolla!

Hos Ysolla kan man just nu vinna två baskrar (eller hur man säger det i plural). Hon kommer utse två vinnare såklart, man vinner ju inte båda!

Men i alla fall så ska man länka till hennes tävling och sedan motivera varför man ska vinna. Man ska också skriva vilken färg man helst vill ha på baskern... jag vill ha grå om jag vinner!

Min motivering:

Detta är min jacka, min halsduk och mina tumvantar som jag använder varje dag. Tyvärr har jag ingen söt mössa som passar till mina ytterkläder, men nyligen såg jag en basker på lindex som skulle passa min outfit perfekt och som även är "jag". Jag hade inte plånboken med mig när jag hittade baskern och när jag sedan gick till lindex för att köpa den var den slut. Då åkte jag till vårt andra lindex - men den var slut där med!!! Jag blev verkligen glad när jag såg att du hade ett ex av denna basker som du tävlar ut! Och jag hoppas verkligen på tur nu, för som du ser - den skulle passa perfekt! Men, den är bara slut, slut, slut (i den grå färgen). Jag vill göra min outfit fulländad - vill du hjälpa mig?

image310


Det hade varit snyggt med baskern, eller hur?


image311


Pssst... glöm inte min tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback