Jag vann... igen!!

Förut hade jag två favoritbloggar som låg exakt lika, kunde inte bestämma mig för vilken jag gillade bäst Natta eller FashionBitch, men nu har FashionBitch slutat blogga och nu tillhör förstaplatsen endast ohotade Natta!

I alla fall så vann jag i en julklappstävling hos henne strax före jul och nu vann jag igen! Ett smyckeSnacka om tur!

Speciellt glad blev jag en dag som denna då vi har kollat på diskmaskiner, men insett att de flesta är 1-2 cm för långa.

Tack Natta! <3



image289


Tryck på hjärtat för att komma till min favoritblogg!

Kommentarer
Postat av: Natta

vad gullig du är :D jag rodnar!

det tog drygt 4 timmar om jag inte minns fel. somnade även i stolen för att jag var så trött.
Nej, det mesta på hatten är löshår som man sedan har spänt fast med lite av mitt långa hår.. den vägde ungefär 2-3 kg så på bilden har jag gått catwalk i 5 min samt stått och poserat för andra fotografer i 1 timme och innan showen var jag klar ca 30 min så ja.. det blev en hel del huvudvärk när vår frisör skulle ta bilderna haha. jag var död!
Men kul som fan var det :D haha
ha det super. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback