Jag blev inte godkänd :(

Nej, mitt körprov blev inte godkänt, så det är bara att ta nya tag. Egentligen är jag inte så ledsen, för han bedömde mig hårt och de saker som han underkände mig på var liksom inte så stora.

Jag såg det direkt på honom. Ni vet man ser några gubbar komma emot en och tankarna bara säger "Hoppas jag får den där gubben". Jag hoppades först på den smala glada gubben, men han skulle inte köra med mig. Sedan hoppades jag på den tjocka gubben som såg snäll ut, men han skulle inte heller köra med mig. Så jag fick han som såg arg och stel ut.

I alla fall så underkände han mig framför allt på två punkter. Det första var parkeringen. Min första parkering var jag tvungen att backa och köra in igen en gång och det tydde på att jag har dålig manövrering. Det andra var när jag skulle köra över en korsning och jag hade 3:an i och jag kände att bilen inte riktigt hade tillräcklig fart, då la jag i tvåan och körde vidare. Han sa senare att 3:an var ett dåligt växelval och att jag borde lagt i 2:an tidigare.

Så jag kuggade. Men jag är faktiskt glad ändå, eftersom jag för övrigt körde bra.

Kommentarer
Postat av: Madde

keep on going girl! du kommer klara det en dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback