"Är jag inte snygg? Kyss mig!"

Jag har faktiskt lagt ut den här bilden på min blogg förut, i november 2007 - jag älskar den (otroligt nog). Men jag tycker jag ser ut som den där elaka häxan som man alltid läste om i sagorna (ja, förutom vårtorna då). Jag brukar göra den här minen mot Johannes ibland och så säger jag med ett läspande ljud: "Shag ärl schär i shej.  Ärl scag schinte schnygg? Schysssss schmej!" och så tvingar trycker jag mina läppar mot honom och säger "schhåååhh!" och han kvider "uuuuuuhhhhh...". Ändå har han varit ihop med mig i 7 år snart :) Är det någon mersom håller på att tönta sig såhär med sin pojkvän/flickvän? Jag älskar att tönta mig. Anyway, just nu kan man vinna på sin töntfaktor. Mer om det kan ni läsa om under min vackra bild!



image319


LindasLya.blogg.se
och Modeakuten.se har en tävling där du kan vinna ett presentkort på 2500kr

presentkortet gäller på hela modeakutens sortiment såväl kläder som piercingsmycken & örhängen.

Självklart är jag med i tävlingen och det hoppas jag du också är?

Kolla in tävlingen här för att delta du också.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback