You had me at "Hello"!

Det räckte med att en läsare skrev att hon faktiskt läser min blogg varje dag för att få mig att vika efter i förra inlägget! :D Jag är inte så svårövertalad helt enkelt. Nä, men jag vet inte, jag ville känna att någon som inte känner mig sådär privat - som jag ändå kan berätta allt för och visa bilder osv - läser min blogg. Så Kicki, du räddade min blogg med denna kommentaren:

Kicki: Men sluta nu. JAG läser ju varje dag (SheTrollaN) :). Det är nog lite så med bloggandet, det kan säkert ta ett bra tag innan det kommer igång ordentligt. Men ge inte upp nu, vi är flera här som gillar din blogg :-)

Detta ska firas med att en låt ska läggas upp. Men jag vet inte vilken - det ska spelas in idag i alla fall. Antingen med eller utan Johannes. Dessutom har jag tänkt att jag ska gå på stan och leta rätt på något fint som jag kan tävla ut här på bloggen! Jag älskar ju tävlingar. Sjunga, tävlingar, fota... i den ordningen är det!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Oh, nu blev jag lite lätt generad, haha! Kul att du fortsätter bloggandet dock :-)
Du har väl för guds skull inte missat diskussionen under "Generella diksussioner" på "du vet vilket forum" :-D

2008-02-07 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback