Ledig!

Igår gick jag och Jennie en sväng vid Växjösjön :) Så fint var det... varmt och härligt...

Jag är faktiskt ledig hela veckan!! Jag hade missat att min hemtenta pågick ända fram till 24/2, trodde att den skulle lämnas in 17/2 så jag jobbade stenhårt med den förra veckan. Men hallå tänkte jag... 2-4 sidor som enda uppgift på 2 veckor. Jag måste säga att det är ganska slappt...

Engelskan var ju ofta 2 tentor, 1 oral presentation, 1 skrivuppgift och en hög med seminarieinlämningar på 2 veckor. Engelskan är faktiskt det jobbigaste och mest krävande jag har läst. Var deppig och trött nästan varje dag när jag läste det :) 

Vi får se om det blir någon läsning nästa termin. Jag har ju lite kval....

Alltså... jag vill ju ha ett jobb och körkort....
Men det ligger ju inte bara ett jobb och väntar på en direkt...

Ska jag söka ett sommarjobb till sommaren?
Eller ska jag söka jobb under sommaren?
Om jag inte har jobb i sommar får jag inte några pengar (om jag sökt kurser till hösten)
Men om jag inte söker kurser till hösten kan jag inte läsa det jag vill - vilket då blir att vidareutbilda mig till magister.
Svårt.........

Kommentarer
Postat av: paulin

sök jobb till sommaren! då känner du att du gör nåt nyttigt under hela sommaren och dessutom så får mn cash ;) och det vill man ju ha!

Postat av: helena

trevligt o se nån blogga från växjö! ska eventuellt börja plugga där i höst :) E de ett bra universitet? o va läser du?
BTW tycker du ska söka sommarjobb
:)
MVH Helena

2008-02-21 @ 08:06:07
URL: http://chiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback