Bondespelet

Idag fick jag hem min vinst från Husvagn och Camping, ett spel skulle jag få (Melodifestivalen, Bondespelet eller Alfa & Peter) och jag hoppades innan på att det jag skulle få var Bondespelet - eftersom jag, syrran och pappa alltid spelade det när vi var små och det är så himla mysigt. Idag fick jag hem spelet och det var Bondespelet! Men jag får ge det till syrran för Johannes är så tråkig ibland. Han vill inte spela med mig! Han har nämligen dåliga minnen från att vi spelade monopol.

"Du fuskade ju hela tiden, köpte upp alla gator direkt och sen hade man ingen chans..." sa han

Men hallå? Är det fusk? Det är ju bara en strategi ju! Jag tänker ju inte lägga mig :) Så nu ska jag ge bondespelet till syrran, så får hon spela med sin pojkvän och när jag kommer på besök så säger jag bara: "Fram med Bondespelet! I will fight and I will conquer!


Klicka för större bildKlicka för större bild

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Tack för armbanden de var såå fina:) Ha en trevlig helg! Kram

Postat av: Linda

Ok jag ska hålla ögonen öppna:)

2008-02-08 @ 17:00:51
URL: http://tavlingstips.blogg.se
Postat av: Storasyss

Conquer?? Yeah, right.. :P
Men tack för spelet ändå när jag väl får det.. :)

2008-02-08 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback