Min idol.

Dagens vinnare hos Mira, där jag vann min klippning förra veckan (fast det har jag nog glömt att skriva...) är den bästa rimmaren jag vet. Ja, fast jag vet inte om Mikael är en bra rimmare, men jag tror inte att det är han som skrivit rimmet egentligen, eller? (Jag brukar själv ofta tävla i Johannes namn - hallå - dubbel vinstchans!)

Eftersom rimmaren ibland läser min blogg ville jag berätta hur mycket jag dyrkar hennes rim. Jag vill gå en rimkurs hos dig! Inte för att mina tävlingsbidrag brukar vara dåliga... men de är ändå inte riktigt sådär mästerliga.
Kolla in detta vinnande bidraget. Det är tavlingspoesi på högsta nivå!

Du är min idol.


Kommentarer
Postat av: Kicki M

Oj, vilket enormt leende jag fick på mina läppar nu, tack snälla söta rara du :-) Visst är han duktig sambon min... ;-) Just den specifika vinsten ville jag verkligen ha, behöver smink så det står härliga till. Har inte läst så mycket av dina rim/motiveringar, men de jag läst har varit jättebra :-). Stort tack för de fina orden, de gjorde min kväll - KRAM!

2008-12-16 @ 20:18:23
Postat av: Malin

Jag har haft lite tur för mina bästa och mest genomtänkta motiveringar har aldrig publicerats :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback