Min fotopose



När jag gör min fotopose tänker jag såhär:

- Le med ögonen
- Ut med hakan (ingen dubbelhaka tack!)
- Stå lite på sniskan
- Klick!

Här är bild som stämmer in precis! Den är från Halloween. Ser ni att min bruna lins sitter konstigt på ena ögat?

Christian var så snäll den kvällen det här fotot togs, han sa:
- Du är så snygg i bruna ögon - du borde alltid ha det!

Då blev jag lite sur... man kan ju inte byta ögonfärg ju! Inte mer än för en kväll i alla fall...
Dessutom - är det något jag verkligen gillar med mig är det mina ögon och min ovanliga ögonfärg.



Är inte mina blåa ögon vackrare??

Åh... bild från i början av maj... en varm dag då solen sken...

Kommentarer
Postat av: Linda

Din egen ögonfärg är absolut häftigare

2008-12-04 @ 08:00:11
Postat av: Johanna

Blåa ögon är inte ovanligt. Mina är däremot ovanliga. De är blåa och gula runt pupillen, som gör att de ser gröna ut eftersom blått + gult = grönt.

2008-12-04 @ 16:40:27
Postat av: Johanna

alltså, de är blåa, och det gula är precis runt pupillerna.

2008-12-04 @ 16:42:06
Postat av: Kicki M

Fast här kommer faktiskt en till som har blå ögon fast de är gula runt pupillen :-P

2008-12-04 @ 20:57:59
Postat av: Malin

Snacka om svenska ögon ni har tjejer - gult och blått! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback