Lite ledsamt - lite glatt.

På torsdag åker jag till Stockholm och på fredag vidare till Arboga.

Det ska bli mysigt att komma hem till familjen och vännerna i 11 dagar, men samtidigt känns det jobbigt att åka ifrån Johannes och Tom i 11 dagar.

Varje jul känner jag så, men när jag väl åkt känner jag mig bara glad. Glad för att få träffa mamma, pappa och Elin och för att få vara "liten" igen. Glad för att få träffa farmor. Glad för att jag i år äntligen ska få träffa mina vänner Ivana, Darija och Hanna.

När jag sedan kommer åka hem till Växjö igen den 30/12 så kommer jag också vara glad. För då ska jag ju tillbaka till Johannes och lille Tom.



Vad ska man känna egentligen?

Kommentarer
Postat av: Ivana

jajajajajajaja jag längtar, tycker att vi går ut på juldagen :) massa pussar.. o jag läääängtar...

2008-12-15 @ 23:15:42
Postat av: Malin

Visst! :D Men vi måste väl köpa förköpsbiljetter då? När ska vi ses mer? Vi måste ju också ha en obligatorisk tacokväll! Puss

Postat av: Ivana

självklart min älskling. jag ska säga till sys & fråga adam om förköpsbiljetter... jag kommer hem på söndag & e hemma till den 7 jan. Jag vet att du åker tidigare, så säg bara till när vi ska ha d... jag längtar,

taco + skräckis + komedi + massa godis + mina tjejer = mina favvo kvällar förr & för alltid

älskar dig..

2008-12-17 @ 15:05:16
Postat av: Ivana

självklart min älskling. jag ska säga till sys & fråga adam om förköpsbiljetter... jag kommer hem på söndag & e hemma till den 7 jan. Jag vet att du åker tidigare, så säg bara till när vi ska ha d... jag längtar,

taco + skräckis + komedi + massa godis + mina tjejer = mina favvo kvällar förr & för alltid

älskar dig..

2008-12-17 @ 15:05:34
Postat av: Ivana

självklart min älskling. jag ska säga till sys & fråga adam om förköpsbiljetter... jag kommer hem på söndag & e hemma till den 7 jan. Jag vet att du åker tidigare, så säg bara till när vi ska ha d... jag längtar,

taco + skräckis + komedi + massa godis + mina tjejer = mina favvo kvällar förr & för alltid

älskar dig..

2008-12-17 @ 15:06:18
Postat av: Ivana

självklart min älskling. jag ska säga till sys & fråga adam om förköpsbiljetter... jag kommer hem på söndag & e hemma till den 7 jan. Jag vet att du åker tidigare, så säg bara till när vi ska ha d... jag längtar,

taco + skräckis + komedi + massa godis + mina tjejer = mina favvo kvällar förr & för alltid

älskar dig..

2008-12-17 @ 19:00:42
Postat av: Ivana

oh my komentaren kom nu i massor ser jag... ahaha d funkade inte idag, men ändå dök de upp... puss sötis

2008-12-17 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback