Jag ska på Galapremiär!

Imorgon ska jag och Jennie gå på galapremiär av "Allt flyter". Ni kanske tror att jag är värsta kändisbloggarn när ni läser sånt, men icke. Inte det minsta. Idag är jag i och för sig känd som "tjejen som cyklade rakt på cykelparkeringsförbudet utanför universitetet så att det gick sönder". Men, jag var trött och det var mörkt. Närsynta har ju faktiskt sämre mörkerseende.....

Nog om det. Biljetterna till imorgon är köpta, min blogg är ju liten som en nyfödd bebisrumpa så det är inget stort och fashionabelt företag som bjuder in mig på sånna evenemang. Men mysigt ska det bli och man ska få en goodiebag. Den kommer innehålla bland annat ett ex av tidningen Cosmopolitan. Nu dör ni av avund va? ;)

Dessutomen ska filmen vara full av massa hunkar endast iklädda badkläder.


Hunksen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback