Finne och hejdå tråkig. Idag h

MMS

Finne och hejdå tråkig. Idag har det blossat upp världens största finne på min kind. Ja, jag tror till och med att ni ser den på den här bilden fastän upplösningen suger på mina mobilbilder... Jag brukar aldrig få så stora finnar på kinderna. Och varför just nu när jag ska åka hem till Arboga och säkert stöta på 15 pers som jag inte sett på 5 år. NU tyckte finnen alltså att det var ett bra tillfälle att poppa upp. Men idag ska jag klippa mig också. Jag vann den klippningen på miras Blogg med motiveringen att jag inte klippt mig hos frisören på ett och ett halvt år. Och det är faktiskt sant. Då var jag hos frisören och det blev jävligt misslyckat!! Jag hade kunnat klippa mig bättre själv utan spegel. Eller nej, egentligen blev det inte misslyckat utan bara för kort. Sen dess har jag bara skjutit upp det. Men idag är det dags. Ni får se så fort jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback