Tyskland

Förra helgen var vi i Tyskland. Johannes mamma Maria fhar fyllt 60 år och detta var en present från hennes söner. En helg i tyskland inklusive fickpengar :)



Vi åkte j*vligt tidigt hemifrån 03:45. Det var dimma på fälten när solen började gå upp, vackert.



Bild från färjan.



Det tog nog max 20 min från det att vi checkat in till dess att vi var på standen. Gud vad härligt det var. På kvällen var vågorna maffiga och vi hoppade i dem i timmar.



Här hade jag gjort mig fin inför fredgaskvällen. Jag hade bara en klänning så jag hade på mig den även på lördagen. Tyvärr har det blivit ett jättestort hål under ena armen på den.



På lördagen åkte vi bananbåt. Det kostade typ 70:- per person. Jag ramlade i 3 ggr och mina bikinitrosor höll på att åka av varje gång :)



På söndagen skulle vi åka hem och innan dess var vi vid ett semesterställe som Hitler hade haft för sina soldater. Vi kände alla samma sak efter att ha varit där - Riv ner skiten. Jag kan faktiskt inte riktigt förstå vad det är för värde med att ha det kvar. Det påminner ju inte alls om hur hemsk Hitler var och vad han gjorde mot människor. Nej, det är ju typ bara bara en gammal, gammal nedlagd resort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback