Skitunge! Men framförallt: Skitmamma!

Idag hade vi BRIO lek igen, vilket inte var lika roligt och spännande som igår. Det värsta var att det kom en liten tjej som sabbade mitt humör. Efter att hon lekt med mig en halvtimme drog hon ut en massa leksaker utanför lekhörnan och trampade och hoppade på dem och skulle förstöra dom. Leksaker som inte ens var hennes. Jag sa åt henne på skarpen och tog leksakerna ifrån henne, då sa hon:
"Dumma jävla kuktant" till mig.

Jag blev helt i chock och tittade på hennes mamma som sa, and I quote "Du kan väl låta henne leka med några bilar här...?".

Jag är fortfarande chockad! Hur kan en mamma tillåta att hennes barn använder det språket? Hade det där varit en 6-årig Malin hade min mamma gått fram till mig och tagit mig hårt i armen, använt sin skarpa, arga röst och sagt: "Sådär säger du inte Malin. Innan jag räknar till tre ska du ha bett den här snälla tjejen om ursäkt annars gå vi och lämnar tillbaka din Barbie...". Men nu var det inte en 6-årig Malin, för en 6-årig Malin hade aldrig använt dem orden. Mina föräldrar uppfostrade mig bättre än så.

Kommentarer
Postat av: Amina

hur kan det finnas sånna mammor?

Postat av: Malin

Nej, jag fattar inte heller... de formar ju sina barn till att bli bortskämda...

2007-11-19 @ 14:27:34
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback