Min kärlekshistoria

På Aftonbladet står det idag om ett par som har en unik kärlekshistoria.

Han såg henne på tunnelbanan och blev blixtkär. Sedan ritade han av henne ur minnet och la upp bilden på en webb-sida. 48 timmar senare hade de inlett en romans. Nu vill flera Hollywoodproducenter köpa deras historia.
 

image237


Intressant....

Jag och Johannes träffades ju på ett speciellt sätt. Kanske ska jag sälja vår story till någon Hollywoodproducent?

Hur tror du att jag och Johannes träffades?
1.
När jag var 19 och Johannes var 20 träffades vi i en hiss i Linnegallerian i Växjö. Johannes råkade kliva på de Gula strecken som gör att hissen stannar och vi fastnade. Eftersom ingen av oss visste hur vi skulle göra för att komma ut (gå bort från de gula strecken och trycka upp/ner) så satt vi i hissen i en halvtimme och pratade. Vi blev kära på momangen. Sedan dess har vi varit ett par.
X. Jag träffade Johannes när jag var 16 och han var 17. Första gången vi var på festival (Sol Vind och Vatten festivalen). Johannes kompis raggade på mig. Men han insåg snabbt att han inte hade något att hämta och jag och Johannes pratade sedan hela natten... vi blev blixtkära! Jag visste inte hans efternamn och han visste inte mitt. Han lyckades hitta mig på MySpace 10 dagar efteråt och vi bestämde oss för att träffas trots att jag bodde i Arboga och han i Växjö (ca 40 mil) och blev ihop. Efter 2 års långdistans flyttade jag till Växjö.
2. När jag var 12 och Johannes var 13 träffades vi på min farbrors 50-års fest. Vi blev kära i varandra direkt och började brevväxla (efter att han blygt frågat mig om jag ville det). När jag var 16 och han var 17 bestämde vi oss för att träffas igen, efter fyra år 40 mil ifrån varandra och vi blev blixtkära igen. Sedan dess har vi vart ihop. Efter 2 års långdistans flyttade jag till Växjö.

Gissa... Hur tror DU att vi träffades? När jag har 5 gissningar bland mina kommentarer kommer jag avslöja svaret. (De som VET svaret får inte gissa...)

Kommentarer
Postat av: Ivana

Äh jag tänker inte gissa, jag vet redan... De som inte känner min Malin får göra det... Pöss

2007-11-20 @ 18:03:33
Postat av: Malin

Haha... om någon annan bara läste min blogg :) Saknar dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback