Min födelsedagsmiddag!

image198
Johannes, Christian och Sofia

image199
Calle, Johannes, Christian, Sofia, Dick och Sandra

image200
Calle, Jag och Johannes

image201
Christian, Sofia och Dick.

Jag tävlade ut en proppfull goodiebag under min fest och Sofia vann pga att hon visste att mitt favoritdjur är en GRODA! Jag älskar grodor och ÄLSKAR att fota dem! Här är två utav fotona jag tagit:

image202

image203

Var en jävligt bra födelsedag! Fick presentkort på lindex och kappahl, kläder från lindex, presentkort på exfolierande behandling och en bok... massa kul! Sedan kommer jag ju få presenter av mamma, pappa och syrran sen när de kommer hit om 2 veckor... blir nice Nej nu är kl 00.00 och min födelsedag är slut!


Kommentarer
Postat av: Natta

haha ja jag tycker det var ursött :D
nej men grattis i efterskott :D hoppas du haft det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback