Idag har jag lekt!

Har jobbat idag mellan 11-16, vilket är ovanligt för en lat tjej som jag :) Nä men jag läser faktiskt 150 % nu så jag hinner tyvärr inte med att jobba. Jag jobbar dock extra varannan söndag på MCD (Vilket är flott) som kalasvärdinna. Men idag har vi haft "World Children's day" på alla MCD i Sverige där barn får bygga en tågbana med BRIO grejer som sedan ska auktioneras ut på Tradera i nov-dec. Det har varit skitkul. Tunnlar som lyser och piper, man kunde skicka post och tågen blinkade, tutade, tuffade... det fanns en rymdstation, en naturtunnel med fågelljud, en järnvägskorsning där bommarna fälls ner automatiskt. Ja, mycket har hänt sen man själv var barn.


image228


Kommentarer
Postat av: Jessica

oh va kul det låter . älskar att leka =)

Postat av: Malin

Jag med, man måste få vara barn ibland :)

2007-11-18 @ 23:10:57
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback