I know the heart of life is good

Ja - äntligen hemma med rosiga kinder efter en vecka i skogen. Bestånd och indelning och mätning. Jag har skavsår i händerna för att jag borrat så många träd!

Men, det var vackert som attan där! Jag blev nästan alldeles till mig så vackert. Och tyst. Bara naturen som talar överhuvudtaget. Man hörde ibland några kanadagäss flyga över huvudet eller såg en Dovhjort som skuttade ner över sluttningarna. Låter det idylliskt? Well.... it was...


landskap 2


landskap 1


Gr?


Snigel


Flower


landskap 3


landskap 5

Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around
Know it won't all go the way it should
But I know the heart of life is good.

Kommentarer
Postat av: storasyss

wow!! Jag vill ha din kamera! underbart jue!

2007-05-11 @ 18:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback