Marc & Jacobs-tävling

image140

Hello everybody!

Jag har med den här bilden för att jag kan vinna en superfin väska som jag tror skulle passa perfekt till!

Min outfit är mestadels från Kappahl. Det är perfekt att Kappahl har tantrykte om sig, för det är bara jag i min ålder som shoppar där, haha! Men jag har köpt riktigt snygga, kvinnliga och moderna kläder från Kappahl (men visst, ibland måste man leta =)

Du kan också tävla på Modefeber om du vill vinna den
http://mode.feber.se/feber/art/21776/tvla_och_vinn_vska_frn_marc_ja/

Min blogg är ju egentligen inte så mycket om mode, men jag gillar mode, att shoppa och brukar hålla koll på de senaste trenderna =). Jag brukar dock ta det senaste och fundera vad som är MIN stil i det hela. Jag tycker att man alltid ska försöka hitta sig själv i modet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback