Grattis till mig!!!

Ja, jag kom tvåa i Amelias tävling, så egentligen var jag inte garanterad att vinna något förutom Nivea produkter. MEN, jag fick detta mailet av amelia :)

"Hej Angelina!
Nu hamnade nu på andra plats i vår webbtävling men jag kan glädja dig 
med att jag fixat fram en kamera även till dig! Vi strulade ju lite. 
Dessutom vill vi hemskt gärna ha med dig och de 2 andra medaljörerna 
i ett kommande nummer av amelia. Vår frilansreporter Hella Mörner 
kommer att ta kontakt med dig och berätta mer. Modellarvode+alla 
utgifter i samband med resan står vi för. Dessutom får du en glamour-
bag med skönhetsprodukter med dig hem.
Hej och grattis"

Så snart får ni se mig i Amelia!!!

Kommentarer
Postat av: Ivana

Grattis pruttan... slå ner paris för hon fuskat när du ser henne :) pöss

2007-01-27 @ 20:39:18
Postat av: Sofia

Åh grattis vad kul!!

Postat av: Hanna

Haha vad fränt!! :D Puss på dej gumman! Och GRATTIS!

2007-01-31 @ 18:20:16
Postat av: Agust

Tjipp!
Vad skoj att du oxå fick en kamera =), det var du verkligen värd efter allt kämpande bland skolans datorer. Hur är det annars med dig då? Längesen man såg dig online på msn, grrrrrr.
Med mig är det prima, var på sittning igår, men lyckades mirakulöst nog klara mig från bakfyllan, haha. Lyssnade lite på dina låtar nu, tunga grejer.
Ha en bra dag.
Kramar

2007-03-04 @ 10:28:12
Postat av: susanne

hej! jag såg dig i amilia! ruggigt likt! fasen va skoj!^^ kram!

2007-04-03 @ 23:58:50
Postat av: Malin

Tack Susanne!! :D

2007-04-14 @ 15:59:29
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback