Hemma igen!

Hej! Tidigt igår lämnade jag Jukkasjärvi och ny favoritplats, ishotellet. Helt otroligt....

Vi fick bygga ishotell, skulptera i is, bada vedeldad bastu i värsta stugan! Bada hottub utomhus. Ja, det fanns två hottubs... :) Men jag och Elin använde bara ett av dem, haha! Vi fick verkligen uppleva sådant som andra inte får... och vi fick äta... jag vet inte hur mycket jag åt, men jag var konstant mätt... lax, sik, ren, älg...

Jag återkommer med bilder, men syrran har alla på sin dator och kameran har Johannes..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 14:36:50
Postat av: Ivana

Jag vill ha bilder :) SYns hemma till jul *längtar*

2007-12-10 @ 18:54:47
Postat av: Kelly

Hejsan! Du är vinnare av min Cocoo.se tävling, grattis! Maila [email protected] så att Cocoo.se kan posta ditt pris (den guldiga nallen med strass, eller hur?) :-) kram /Kelly

Postat av: Malin

Ivana: Ja, jag får sitta och vara dryg mot syrran och be henne skicka alla, nej men hon kan ju skicka typ 20? Förresten jag kommer hem den 19:e (23:30) och vill gärna träffa er före jul (20-22) för sedan kommer farmor och efter det åker vi hem... men jag gör ingenting den 20 och 21, den 22 kan vi absolut träffas om ni inte kan de andra dagarna :) Love you..!

Kelly: Tack så mycket! Det var verkligen hur sött som helst och jag är superglad att jag vann!

2007-12-13 @ 18:00:19
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback