Ännu mera Icehotel

image264

Vårt goda julbord på hembygdsgården den 6/12. Efter detta var vi konstant mätta under hela resan!

image265

Jag :)


image266

Fin ljusstake som man kunde se överallt på Icehotel!


image267

Efterrätten. Det inkokta päronet var sinnessjukt gott!


image268

Vackert...


image269

Elin (pratar nog med Jens)


image270

Ja, jag är ju inte så konstnärlig av mig, men man ser ju vad det är i alla fall! :)


image271

Syrran gör sin tomte. Hon var typ 2000 gånger nogrannare än jag :)


image272

En schackpjäs som kommer stå i en svit så småningom


image273

Elins tomte :)


image274

En söt, söt, söt och snäll hund.


 


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Snubblade in här när jag googlade på albinos... Såg bilden på hunden du har från ishotellet och blev glatt överraskad, har nämligen två såna hundar själv =) Alaskan Malamute heter rasen och det är en väldigt härlig, pigg, mysig, rar, envis och fantastisk ras ;) Konstigt inlägg kanske men jag blev som sagt glatt överraskat =)

2010-02-09 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback