Albinos

Jag är totalt faschinerad av albinos. Djur, växter, människor. I Växjö finns det är tjej som är Albino (fast jag vet inte om hon bor i Växjö, men hon är i Växjö ibland). Hon ser ut som en ängel, kritvitt hår, röda ögon och jättesöt.

Jag tycker att albino djur är väldigt vackra. Och det är så synd att de blir utstötta i naturen. Oftast klarar de sig inte så bra eftersom de ofta är blinda eller har mycket dålig syn. Jag skulle vilja rädda albinodjur och ge dem ett bättre liv. De förtjänar inte att bli utstötta.


image279

image280

image281

image282

Kommentarer
Postat av: inmood

Älgen ser helt otrolig ut!

Postat av: Malin

Jag vet, så söt! Och igelkotten med sina vita taggar... :)

2007-12-16 @ 23:54:57
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback