Världskrig.

Igår blev allt lite spontant. Jag och Johannes hade en gigantisk fight (via sms och telefon) Det var jobbigt. Så när jag slutat jobba så träffade jag Linda och Jess vid PM och tog en latte. Det var skönt att träffa Jess. Hon och Simon har ju också problem just nu...

Japp, sen kom Lina med lilla söta Hanna och fikade med oss. Alla tre Linda, Lina  och Jess är jävligt kloka kvinnor måste tilläggas (och nu är jag klok också, för man blir ju som man umgås) :) Linda sa att jag alltid får sova hos henne om jag vill, det gjorde mig lite förvånad. Jag och Linda är inte alls nära vänner... vi träffades mycket när hon och Chris var tillsammans, men sedan gled vi ifrån varandra.  

Anyway, vi gick lite på stan tills de stängde, sedan gick jag hem och packade en liten plastpåse med grejer så jag kunde sova hos Jess. Johannes och jag sa inte ett ord till varandra. Sedan träffade Jess sina jobbarkompisar Evelina och Kicki och sedan träffade vi Petra och Sandra också. Då bestämde vi oss för att gå och käka på La Gondola. Det var så mysigt att bara sitta ute och käka... mmmmmmm...... :)

Fan, jag tar efter Petras dialekt så jävla mycket.. Hon kommer från Mjölby... jag blir irriterad på mig själv för att jag inte kan snacka normalt... men jag bräker ju inte på riktig Västmanländska när jag är här i Växjö heller... Men när jag kommer hem och umgås lite med Ivana... då...!

Sedan, i alla fall, så splittrade vi upp och jag, Jess och Lina träffade Segge och Erik utanför MCD, så vi stod där och snackade lite... vem kommer då om inte mr Johannes.... Konstigt... konstlat... komplicerat.

Men vi pratade lite... och sen... gick vi hem tillsammans och höll varandra i handen. Och vi snacakde. Aldrig mer något jävla bråk via SMS. Aldrig mer.

(Sedan berättade han att Ewe hade varit hemma hos oss... jag tror fan att hon är ute efter att vara mer än vän med Johannes. Men det är en annan historia)

Kommentarer
Postat av: storasyss

Hur är det med dig och Hannes egentligen?
Det är bra att du har mängder av kompisar att prata med, men jag hoppas du vet att jag alltid finns här för dig om du behöver mig.
Älskar dig mest!

Postat av: 80

*snyft*

2006-05-06 @ 11:13:06
Postat av: Ivana

Vem fan e ewe nu el vad hon hette kommer inte ihåg va jag läste.. Sårar han dig så slår jag han..
Älskar dig älskling min...

2006-05-07 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback