Utmanad!

Sofia H (http://sofiah.blogg.se) en gammal vän till mig (ända sen dagis!), Arbogabo som också hon bor i Växjö numera har utmanat mig! 

Utmaningen

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."

1. Varje gång jag skämtar säger jag "Jag skojar bara" efteråt... Det fattar ju alla ändå att jag skojar, och det gör att skämten inte blir lika roliga :P

2. Jag är för jävla klumpig. Ramlar på saker, tappar saker, har sönder saker. "Ojdå" hör man mig säga... Oftast skrattar jag bara åt det men ibland kan man ju ha sönder något viktigt, eller spilla kaffe på något viktigt papper, då är det inte kul.

3. Jag är livrädd för påfåglar. Jag är lite rädd för andra djur också, som ormar och spindlar, men som sagt var bara lite. Påfåglar är sviniga och aggresiva djur. Jag tror att de ska börja "picka" på mig och springa efter mig. När jag var liten blev jag jagad av en påfågel, det är därför jag är så rädd för dem. Som tur var springer jag inte på dem så ofta.

4. Jag biter på mina naglar. Har gjort det sedan jag var liten. Jag träffade en tjej jag tyckte var cool på biblioteket i Arboga då jag gick på lågstadiet. Hon bet på naglarna. Jag ville vara som hon, så jag började också.

5. Jag gråter alltid då jag ser på film. Ja, till och med då jag ser på något TV program. Bara minsta lilla sorgliga och Malin börjar böla... Jag grät floder då Agnes vann idol (eftersom jag hejade på henne), jag gråter i början av Hitta Nemo då den dumma stora fisken äter upp äggen och Marwins fru. Jag har till och med sett på något avsnitt av någon serie jag inte ens följer och grinat. Japp, jag är blödig.

Utmanade:
http://fairy.blogg.se
http://elsabonn.blogg.se

Jag har tyvärr bara 2 adresser :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja jag kommer ihåg när vi var på nån utflykt med fritte eller skolan eller vad det var och de hade massa påfåglar som du inte var så glad i... Var det möjligtvis där allt började? =)

Postat av: Malin

Ja, det var det :) De hade två vita påfåglar som var instängda på grund av att de var aggresiva och en färgglad, lössläppt som hette Emil. Det var den som jagade mig. Jag var skiträdd! Vet inte riktigt vart det var, jag tror de hade någon astrid lindgren by, men det var inte astrid lindgrens värld...hmmmm??

2006-05-03 @ 09:41:24
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: storasyss

Jag tror att det var någonstans runt Katrineholm.. typ Julita, men jag minns inte helt säkert.. :) Men jag kommer ihåg hur skrämd du blev.

2006-05-03 @ 14:48:58
URL: http://fairy.blogg.se/dagarna
Postat av: Malin

Ja! jag trodde Julita också :) Men jag var så osäker, så vågade jag inte skriva något ifall det var fel! Haha!

2006-05-03 @ 14:52:18
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback