This weekend

I fredags var det Go-Kart och fest med WT. Mycket skoj! Och mitt lag kom inte sist i go-karten (vilket var helt otroligt) :)

Sedan festen var hur kul som helst tyckte jag. I love them. Vi gick ut och dansade som fan :) Shaking that thing ;)

Igår träffade jag Sofia C och vi gick lite på stan tillsammans och käkade innan vi började jobba. Jag var sjukt trött, fick stå på PF och det är ju så jävla varmt! Men det var inte så mycket att göra ändå. Många festade på campus i och med grisfesten. Det var jag, Sofia C, Henke och Segge som jobbade de långa tiderna. Kabn knappt tänka mig några som är bättre att jobba med!

Vi satt ute på rasten och en tjej kom fram till oss och gav mig en blomma "för att du ser så speciell ut" sa hon.
- Hon måste ha hört när vi snackade och då vet hon att du är jävligt speciell, sa Sergej.

Idag är det jobb igen. 17-21. Jag hoppas att jag får vara i kassan för jag vill inte att mina händer ska lukta lök imorgon.

Imorgon åker nr 80 till Milano och kommer inte jobba igen förrän nästa måndag. Min sista vecka. Det är nästan slut nu. Men tänk om jag skulle kunna jobba där 1 gång i veckan/varannan vecka efter praktiken och fixa omslip och sånt som jag faktiskt blivit ganska snabb på. Vad underbart det vore. För Pierre och Peter sa i fredags att de tycker att det blir en annan stämning när jag är där och att de kommer sakna mig. Det värmde hela mig. De sa också att den som det märktes mest på var nr 80. Han är mycket gladare nu, sa de. Det värmde mig ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback