Stolt (men sjuk) Syster

Allt festande har till slut tagit ut sin rätt i form av en förkylning... men jag förväntar mig att jag är frisk till på fredag. Ja, att jag är någorlunda frisk imorgon till och med! Stannade hemma från WT igår och idag, men igår var det värre, då låg jag bara i soffan och tittade på film. Idag mår jag lite bättre faktiskt och tar mig till datorn. ;´) Framsteg!

Sofia C ville leka med mig idag när hon fick reda på att jag var sjuk (och jag ville så klart leka med henne) så vi ska titta på film idag och bara mysa. Färga varandras hår (så ni får se vad det blir sen :) (men det blir inte samma som jag har nu i alla fall) Svart? Rött? Blont? Lila? Blått? Orange? Brun?

Till rubriken. Jag är stolt över min syster som snart är internationell sekreterare på TLTH. Du är bäst!

Nya Heltidare på Kåren!

Nu är samtliga nya heltidare på TLTH valda. Ett stort grattis till dem alla!
De nyvalda är:
Elin, W, - Internationell sekreterare
Förteckning över samtliga nyvala finner du
här
De valda påbörjar sitt mandat den 1 juli 2006

Katten rymde igår.
Zilla var är du? Orolig...


Kommentarer
Postat av: storasyss

Yiiieeehaaa!! :)

Postat av: storasyss

Hej skruttu..
..jag googlade mig själv och det första som kom upp var en länk till den här sidan.. jag vill inte att det ska vara så.. därför skulle jag vilja att du ändrade sidan och tog bort mitt namn - skriv bara elin eller nåt.. gör likadant med de andra är du gullig..
Pusspuss

2006-11-16 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback