Slut

Imorgon är det slut.
Praktiken är finito.

Ingen kan ana hur det känns...

Hur mycket jag tycker om WT-männen...
...och hur mycket jag kommer sakna dom.

Jag kommer grina, grina och åter grina imorgon. Rödsprängda ögon och snorig näsa är det sista de kommer minnas av mig. Mascaran kommer vara nere vid fötterna. Blödiga-Malin kommer jag kallas, eller kanske lip-Malin. Men det är alltid svårt att säga "bye bye" till något man tycker om. (Men jag kommer tillbaka)

Och jag tycker så mycket om er!!

Till något annat som som också tagit slut.

American Idol.

Självklart vann den underbara, gråhåriga Taylor Hicks.
Självklart blev Malin alldeles varm i själen.
Blödiga-Malin hejade på Taylor... mycket..!
Därför grät hon lite när hon fick reda på att han vann.
Simon har inte alltid rätt.
Han sa "there's no way that they (paula och randy) will put you in the final group to be judged by the people"

Men han kom dit och vann! (Alla amerikanska hjärtan och mitt svenska!)

Tay
Söta Taylor! Underbar!

25/5 skulle min kusin Marie fyllt 41. Men hon blev bara 36.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback