Petter-svett

Igår var hur kul som helst! Vi lekte "jag har aldrig..." Tjejerna är hur underbara som helst ju!

Dum som jag är så tog jag på mig de mest obekväma skorna jag har. Så jag gick ut barfota på loft, men det funkade, var tur att jag och Sofia C hamnade längst fram på Petter (inte för att jag är nåt fan nu då, men vi stod vid scenen och dansade). Där framme kunde jag stå på gallret, var typ glassplitter som fan på golvet. Petter kanske trodde jag var ett stort fan, haha, en liten groupie. Men det var jävligt roligt med en liten mini-konsert faktiskt. Alltså, även om det skulle vara ett helt okänt band, världens minsta scen och musiken inte riktigt är... ja... min smak... så är det alltid skönt att se ett band live liksom :D

Petter är ju inte min stil, men är det någon som spelar så ska man för fan röja. Och jag tyckte han var rätt bra. Sofia och jag gungade som fan, haha :) 

I alla fall fick jag Petters-svett. I en mini-handduk. Det kändes coolt, fast samtigt jättenördigt. 

Jag har ju träffat Beyoncé och det slår ju lite högre ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback